might be here

על זכוכית ונפלאות אחרים

About

Proin accumsan urna in mi. Aenean elementum egestas tortor. Donec neque magna, auctor a, dapibus sit amet, facilisis sit amet, ligula..

העבודה הראשונה היא צלחת מרובעת בסגול ועליו שקוף, וביניהם פריטס aventurine כחולים (שאיכזבו באפקט שהם נתנו) בפיוזינג מלא, ועוד שכבה של פריטס ירוקים בחצי פיוזינג. לטעמי יצא מעניין, ולפעמים אפילו נדמה לי שיצא יפה..

העבודה השניה היא צלחת עיגולית, שוב באותו גוון של סגול, רק שהפעם בין השכבות הצבעונית והשקופה הנחתי פריטס aventurine מוזהבים. הפעם אהבתי את האפקט. ברדיוס החיצוני פיזרתי פריטס שקופים גסים, ובמרכז הצלחת הנחתי רצועה שהתקבלה, למעשה, מניסוי שערכתי ובו ניסיתי ליצור רצועות של זכוכית מחוברות (כמו בפרוייקט הכושל ההוא..)

הצלחת הזו היא תיקון לעבודה אחרת, שהתפרקה בתנור :


כאן הזכוכית הצבעונית נשברה בזמן החיתוך, "התאחתה" באופן חלקי בתהליך הפיוזינג המלא, אך שוב נפרדה בזמן הסלאמפינג – כנראה לחץ גדול מדי על הזכוכית. מסקנה: זכוכית שנשברה כבר לא תעמוד בסלאמפינג של תבנית עגולה.
מסקנה שניה היא שפריטס מסוג aventurine שמקבלים גוון מוזהב, מתאימים יותר לעבודות הניצבות על משטח, או שמאחוריהן רקע. האור העובר דרך הפריטס מוריד את כל אפקט הזהב, והפריטס נראים חומים ודי מכוערים.

Leave a Reply