might be here

על זכוכית ונפלאות אחרים

About

Proin accumsan urna in mi. Aenean elementum egestas tortor. Donec neque magna, auctor a, dapibus sit amet, facilisis sit amet, ligula..

כפי שהזהרתי, את הדוגמא הבאה יצרתי ממש אחד לאחד (עד כדי צבעוניות) על בסיס דוגמת טלאים שמצאתי ברשת.

בסה"כ עבודת החיתוך היא מאוד מהירה, הודות לשולחן morton, וסט הזויות שמאפשר חיתוך כמעט בעיניים עצומות. העבודה הקשה יותר היתה סידור החלקים הצבעוניים והשקופים (כחול, צהוב, סגול, ושקוף) על השכבה התחתונה השקופה.

מסקנה ברורה שעולה היא שכאשר עושים עבודות מסוג כזה, של חלקים המתחברים ביחד לתמונה אחת, תמיד השלם יוצא קטן מסכום חלקיו – עד כמה שמנסים לחתוך מדוייק, הנחת כל החלקים אחד ליד השני חרגה מהמצע השקוף, והייתי צריך להוסיף עוד פסים דקיקים ברוחב ובגובה לשכבה התחתונה. בפעם הבאה אדע מראש לקחת בחשבון את חוסר הדיוק.

העבודה "התבשלה" יפה, בתהליך פיוזינג מלא, עם מעט שוליים גליים.
עם זאת, לא נראה לי שהפלה לתוך תבנית ויצירת צלחת כפי שעשיתי עד כה יתאים כאן. נדמה לי שהשארת המשטח בצורה מאונכת, כאשר קרני האור עוברות דרכו, ולא נחסמות ע"י השולחן, למשל, שעליו הוא מונח, מתאימה יותר לעבודה. אולי בתור אלמנט בחלון או בעבודה יותר גדולה, או פשוט מוצב על מעמד ייעודי מברזל.

אני שוב מגלה ששתי שכבות מלאות עבור כלי הגשה זה רק קצת יותר כבד ממה שנראה לי אידאלי.

עדכון : בהחלט. המשטח הזה יסיים את דרכו כפריט בתצוגה, על מעמד מברזל כך שיוצג בהטייה כמו עומד על אחד מקודקודיו, ולא בתור כלי הגשה.

Leave a Reply